برگزاری مراسم پایان سال در دانشکده هنر

نویسنده:
سعید رمضانپور
تاریخ انتشار:
17 مارس 2025
دیدگاه ها:

در فضایی صمیمی و پر از شور و نشاط، مراسم پایان سال دانشکده هنر با حضور ریاست محترم دانشکده، کارکنان و معاونین آموزش و پژوهش برگزار شد. این مراسم که به منظور قدردانی از تلاش‌های یک‌ساله همکاران و اساتید فرهیخته ترتیب داده شده بود، با سخنرانی ریاست محترم دانشکده هنر همراه شد.

در این سخنرانی، ایشان ضمن مرور دستاوردهای یک سال گذشته، از زحمات ارزشمند تمامی اعضای دانشکده تقدیر کردند و بر نقش مهم اساتید و کارکنان در پیشبرد اهداف علمی و هنری تأکید نمودند. همچنین، به پاس قدردانی از تلاش‌های همکاران، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

این مراسم فرصتی ارزشمند برای تجدید دیدار، قدردانی از زحمات یکدیگر و ورود به سالی پربارتر همراه با انگیزه و همدلی بود. امید است که سال پیش رو، سالی سرشار از موفقیت، خلاقیت و دستاوردهای بزرگ برای خانواده دانشکده هنر باشد.

با آرزوی سالی سرشار از امید و شکوفایی برای تمامی اساتید، دانشجویان و کارکنان گرامی 🎨✨

 

.

لینک کوتاه:

https://art.shahed.ac.ir/?p=52545

اشتراک گذاری:

[addtoany]

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





Prove your humanity: 2   +   5   =  

مطالب مرتبط

فراخوان-نهایی

نمایشگاه مجازی رویداد هنری حماسه ملی

Untitled

اختتامیه مجازی رویداد هنری(حماسه ملی)

IMG_5506-scaled

بازدید مدیرکل محترم حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران سرکار خانم دکتر علیزاده از بخش‌های مختلف دانشکده هنر

dr asgari

برگزاری کارگاه پوستر

IMG_5288

برگزاری کارگاه تیزر و فیلم کوتاه