افتخار آفرینی دیگر برای دانشگاه شاهد؛ «اهدای نشان حافظان موزههای ایران»
اهدای نشان حافظان موزههای ایران به آقای کرم میرزایی دانشجوی دکتری پژوهش هنر دانشکده هنر دانشگاه شاهد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهد، در آیین گرامیداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی که روز دوشنبه ۲ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ در موزه ملی ایران برگزار شد، «نشان حافظان موزههای ایران» به کرم میرزایی، مدیر موزه باستانشناسی و هنر دوران اسلامی ایران، اهدا شد.
این نشان در پاسداشت خدمات صادقانه و تلاشهای ارزشمند وی در حفاظت و صیانت از موزهها و میراث فرهنگی کشور، بهویژه در روزهای دشوار جنگ و بحرانهای اخیر ایران، به ایشان اعطا شد.
در متن لوح تقدیر این آیین آمده است:
«پاسداری از میراث فرهنگی و تاریخی یک ملت، پاسداری از هویت، حافظه و شناسنامه تاریخی آن سرزمین است و در روزگار دشوار جنگ و بحران، این مسئولیت ارزشی دوچندان مییابد.»
همچنین در این تقدیرنامه تأکید شده است که کرم میرزایی در روزهای پرمخاطره، با احساس مسئولیت، شجاعت و وفاداری، از موزه، آثار تاریخی و گنجینههای فرهنگی کشور حفاظت کرده و اجازه نداده است چراغ حافظه تاریخی این سرزمین خاموش شود.
موزه ملی ایران نیز ضمن تبریک این موفقیت به ایشان و جامعه فرهنگی کشور، تداوم سلامتی و توفیقات وی را در مسیر خدمت به فرهنگ و تمدن ایرانزمین از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.
گفتنی است، کرم میرزایی دانشآموخته رشته موزهداری بوده و از سال ۱۳۸۳ بهعنوان موزهدار در موزه ملی ایران مشغول فعالیت است.
لینک کوتاه:
https://art.shahed.ac.ir/?p=53820
اشتراک گذاری:
[addtoany]