گردهمایی پُرمهر دانشکده هنر؛ آیین تجلیل از استادان و کارکنان بازنشسته

نویسنده:
سعید رمضانپور
تاریخ انتشار:
04 اکتبر 2025
دیدگاه ها:

 

در روز سه‌شنبه، هفتم مهرماه ۱۴۰۴، دانشکده هنر میزبان استادان پیشکسوت، کارمندان و نیروهای شرکتی بازنشسته بود.

در این گردهمایی پُرمهر که با حضور دکتر شیرازی، رئیس پیشین دانشکده هنر، اعضای هیأت علمی و کارکنان فعلی دانشکده همراه بود، خاطرات سالیان گذشته در فضایی سرشار از صمیمیت و دوستی مرور شد.
شرکت‌کنندگان با بیان خاطرات و یادآوری تلاش‌های مشترک، لحظاتی خاطره‌انگیز را رقم زدند و پیوندی دوباره میان نسل‌های مختلف خانواده‌ی دانشکده هنر برقرار ساختند.
دکتر شیرازی با نگاهی روشن و قلبی سرشار از مهر، ضمن گرامی‌داشت یاد درگذشتگان دانشکده هنر، از همکاران بازنشسته و پیشکسوت با اهدای هدایایی قدردانی کردند. ایشان همچنین کتابی نفیس را به استادان جوان تقدیم نمودند؛ اثری که نه‌تنها یادگاری ارزشمند، بلکه نمادی از اعتماد، امید و تداوم مسیر علم و هنر بود.
در پایان این آیین، از سوی دانشکده هنر و به پاس خدمات صادقانه، خالصانه و ماندگار جناب آقای دکتر شیرازی از بدو تأسیس دانشکده تا زمان نائل شدن به افتخار بازنشستگی، هدایایی به رسم احترام و سپاس تقدیم شد.
این مراسم با تجدید پیمان همدلی، مهرورزی و یادآوری خاطراتی ناب از مسیر رشد و تعالی دانشکده هنر، به پایان رسید.

 

تصاویر مراسم

.

لینک کوتاه:

https://art.shahed.ac.ir/?p=53027

اشتراک گذاری:

[addtoany]

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





Prove your humanity: 2   +   8   =  

مطالب مرتبط

فراخوان-نهایی

نمایشگاه مجازی رویداد هنری حماسه ملی

Untitled

اختتامیه مجازی رویداد هنری(حماسه ملی)

IMG_5506-scaled

بازدید مدیرکل محترم حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران سرکار خانم دکتر علیزاده از بخش‌های مختلف دانشکده هنر

dr asgari

برگزاری کارگاه پوستر

IMG_5288

برگزاری کارگاه تیزر و فیلم کوتاه