افتخار آفرینی دانشجویان دانشکده هنر در سومین جشنواره پروین اعتصامی

نویسنده:
سعید رمضانپور
تاریخ انتشار:
20 آوریل 2025
دیدگاه ها:

اختتامیه سومین جشنواره ملی پروین اعتصامی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم وتحقیقات در تاریخ 1404/01/25در شهر قم (دانشگاه حضرت معصومه) برگزار گردید.

دبیر اجرایی این جشنواره فرمودند: با اعلام فراخوان سومین جشنواره ملی پروین اعتصامی در اردیبهشت سال گذشته 1100 اثر دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد پس از داوری  82 اثر برگزیده در رشته‌های ادبیات، صنایع دستی، طراحی لباس، هنر‌های تجسمی، صدا، هنر‌های نمایشی، فیلم و عکس، غزه و زنان معرفی شدند و از آنان با اهدای تندیس و جوایزنقدی قدردانی شد..

از دانشجویان دانشکده هنر در بخش هنرهای تجسمی سرکار خانم فاطمه ساعدی دانشجوی دکترا پژوهش هنر کسب رتبه اول، در بخش تذهیب سرکار خانم فاطمه سادات موسوی دانشجوی کارشناسی ارشد هنر اسلامی  کسب رتبه اول و همچنین در بخش فیلم کوتاه سرکارخانم آیدا دهقان حسام پور دانشجوی رشته کتاب آرائی شایسته برتر این جشنواره شدند.

و ضمناً معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات در این مراسم بیان کردن: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها علاوه بر کشف استعدادهای دختران دانشجـو در حوزه فرهنـگ و هنـر باعث اعتـلای هویـت ایـرانی  اسلامی و زنده نگه داشتن نام مشاهیر بزرگ ایرانی می‌شود.

 

.

لینک کوتاه:

https://art.shahed.ac.ir/?p=52579

اشتراک گذاری:

[addtoany]

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





Prove your humanity: 2   +   2   =  

مطالب مرتبط

فراخوان-نهایی

نمایشگاه مجازی رویداد هنری حماسه ملی

Untitled

اختتامیه مجازی رویداد هنری(حماسه ملی)

IMG_5506-scaled

بازدید مدیرکل محترم حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران سرکار خانم دکتر علیزاده از بخش‌های مختلف دانشکده هنر

dr asgari

برگزاری کارگاه پوستر

IMG_5288

برگزاری کارگاه تیزر و فیلم کوتاه